niedziela, 30 listopada 2014

O mnie


23 letnia młoda kobieta dziewczyna, zafascynowana światem mangi i anime. Nie mogę żyć bez czytania równie mocno, jak nie mogę żyć bez pisania - często wystarczy tylko melodia lub przypadkowa scena, by w głowie powstał pomysł na długie opowiadanie.
Poza Internetem zajmuję się pisaniem magisterki, szukaniem pracy i szczęścia w życiu.
Kuroko no Basuke zainteresowałam się rok temu i z początku seria ta nie przypadła mi do gustu (zabawne). Wkrótce jednak totalnie się w niej zakochałam i oto jestem, pisząc kolejne dłuższe ff osadzone w jej realiach; tym razem jednak jest to kolejne AU. Możecie tutaj trafić na pairingi KagaKuro, AoKise i HyuuRiko, a także na kilka innych (nie wykluczam miksu).
Ze względu na tematykę i brutalność niektórych scen, blog skierowany jest do osób dorosłych (w celu potwierdzenia swojego wieku przyłóż dowód osobisty do ekranu). Nie wnikam czy masz 18 lat czy mniej lub więcej - jeśli uważasz, że poradzisz sobie z zawartością opowiadania, jesteś tutaj mile widziany, Drogi Czytelniku :)
Pozdrawiam,
Lady S.

3 komentarze: